Friday, September 9, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20160909)

Aoi Google+ post Translation

Post date : 20160909, 10:15 PM JST





Mステに出させていただきました💕
Finish performance at Music Station💕

見てくれましたか?😊
Did you watch it?😊

久しぶりのMステ!
楽しかったです💓💓💓
Music Station after a long time !
It was fun💓💓💓

はながめっちゃ緊張してた!☺️
あと、密かにゆりやとゆうたん、とみも緊張してて可愛かったなー笑
Hanachan really nervous, so much ! ☺️
Then, first time Yuria and Yuutan, and Tomi too they are so cute when nervous lol

皆さんは碧唯見て可愛い💓って思ってくれたかなー?🤔笑
I wonder did everyone see Aoi cute too ? 🤔 (laugh)

思ってくれてるといいなー🙈💕笑
I hope everyone think so too🙈💕 (laugh)

とにかく、選抜として歌番組に出られた事が嬉しかったです😄
Anyway, I'm really glad that being picked as senbatsu and called on TV song program😄

ほんとに皆のおかげ😌😌😌
Really, it's all because everyone😌😌😌

ありがとうございます💓
Thank you very much💓


次はウルトラフェスに出させてもらいます!
19日です!
見てください👌🏻😊
The next one is at UltraFest ! It's on Sept 19th !
Please Look forward it👌🏻😊

No comments:

Post a Comment