Friday, September 9, 2016

[G+] Matsuoka Natsumi post Translation (20160909)

Natsu Google+ Translation

Post Date : 20160909, 9:50 PM JST





こんばんは!
Konbawa !

Mステで最高かよを披露させていただきました☺️
HKT48 was allowed to perform "Saikou Ka Yo" at Music Station today☺️

みてくれたかなー??
Did you watch it? ?

はなちゃんがガチガチだったけど
やっぱり私も緊張した😭😭
Hanachan really paranoid today
And of course, i'm also really nervous😭😭

ナオトインティライミさんに
ご挨拶させていただいて
最高かよをお渡ししたら
新曲のCDをいただきました✨
嬉しい🙈
And i got a chance to greets Naoto Inti Raymi-san
And pass our new Single CD "Saikou ka yo" too✨
I'm glad🙈

シングルランキングで1位をいただいて!!
本当にありがとうございます!!
最高かよー(^∇^)💗💗💗
We got First Place at single ranking sales ! !
Thank you very much ! !
Saikou ka yo~ (^∇^)💗💗💗

写真はさくちゃんと!
おやすみなさいっ
Take a picture with Sakuchan !
Oyasuminasai~tsu

No comments:

Post a Comment