Saturday, September 10, 2016

[G+] Motomura Aoi Post translation (20160910)

Aoi Google+ post Translation 160910

Post Date : 20160910 , 9:43PM





公演終わりましたーーー😮💓
Stage performance finished😮💓

2回公演頑張りましたよ✊🏻😊笑
I've do my best in this 2nd performance✊🏻😊(laugh)

しかも、久しぶりに自分のポジションやったけん、若干緊張した🙈🙈🙈
でも、咲良と公演でれて楽しかったです💕
Furthermore, i got my own position after a long time, i was little nervous🙈🙈🙈
But it was fun being perform with Sakura💕



あと、4期生がジュエルのバックダンサーで出てくれました😄
And so, 4th generation member got their back-dancer debut too (song: Gomen ne Jewel)😄

バックダンサーが居るジュエル初めてやったけど、なんか、パワーが増した感じがして楽しかったです💓
Its a first time i got my own back-dancer, somehow, it make me more energetic and it's so fun💓

途中で、4期生と目が合って、なんか恥ずかしかった、笑
In the middle of the song, i made an eye-contact with them, but somehow it's embarrassing, lol

これを機会にもっと仲良くなれたらなー😊💕
と思っとります✋🏻笑
Maybe from now i can become more friendly with them😊💕
Well, that's what i think✋🏻(laugh)

がんばるー✊🏻
i'll do my best✊🏻

じゃあ、おやすみなさい😴💤
well, Oyasuminasai😴💤

No comments:

Post a Comment