Friday, October 7, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20161007)

Nostalgic September Talk

Original Post date : Oct 7, 2016 , 10:59 PM JST
Original Post : >> HERE <<


[T/N : it's been a while since i translate G+ post. Sad thing happen since i can't find Natchan post, and found that she's sick :( ]



こんばんはー😮💓
Konbawa~😮💓

今日は、西スポさんの取材でした!
まどか、はな、ゆうたんと、いっぱい話しました😊🌷
Today i was doing an interview for NisshiNippon!
It was with Madoka, Hana, Yuutan, We talk a lot of thing😊🌷

9月の話なのに、なぜか「懐かしー」ってなっちゃうあたし達。。。笑
何なんだろうね、
でも凄い懐かしく感じました!
ユニバとか、☺️笑
楽しすぎたからかな?笑
Even thought it was talking about September, i wonder why it feels so "Nostalgic". . .(laugh)
I don't know,
But it feels really nostalgic!
Something like USJ, ☺️(laugh)
Maybe because i have so much fun that month? lol

凄い楽しくていい思い出🌼
これからもそうゆうのがいっぱい出来るといいなー😌👑
It was really great fun memories🌼
It must be nice if all that happy thing will happen from now on~😌👑

1日1日大切にしなくちゃね!☺️☝🏻
I want to cherish this day one by one ! ☺️☝🏻


西スポは、10月18日発売なので
見てくださいねー😮💓
It'll be release on Oct 10
Please check it out~😮💓

No comments:

Post a Comment