Saturday, October 1, 2016

[G+] Matsuoka Natsumi post Translation (20161001)

HKT48 Chocolate Party! (?)

Original post date : October 1, 2016 , 10:11 PM JST
Original Post : >> HERE <<





こんばんは!
Konbawa!

今日は福岡で
HKT48と楽しむ!チョコレートパーティー(?あってるかな?)
応募して当たった方だけが参加できる
ロッテさんのイベントでした(^ ^)✨✨
Today in Fukuoka
Enjoy with HKT48! Chocolate Party! (?isn't it?)
The one who can participate just those who already applied
It was Lotte Event(^ ^)✨✨

しげちゃんなおっちりーぬ
なつみかんはなちゃんと☺️💗💗
Shigechan, Naochi, Riinu
Natsumikan, and Hanachan too☺️💗💗

賑やかなメンバーとでした(*^_^*)
It was with those lively member(*^_^*)

チョコレートづくしで美味しそうだったなぁ。
Full of chocolate , it's really delicious.

私もプライベートで
応募して参加したかった、、、😡😡笑
I was on private place
I hope that i applied too , , ,😡😡lol


今度あったら応募してみようかな。
そしたら美味しいチョコレートやスイーツ、料理を食べながら
HKT48のメンバーのステージをみれるんだ!!いいなー。笑
I want to apply next time if there's one.
And taste delicious chocolate and sweets, and also eating some meal
i was just watched HKT48 member on the stage! ! it's must be nice~ lol


明日は握手会!!
ババ抜きや録音、録画もあるみたいで
新しいことだからどうなるかな、、、?
Tomorrow HS event! !
Old Maid and audio record, video record too
I wonder is that the new HS procedure , , , ?

わくわく!明日会いましょう😊
I'm Excited! I'll see you tomorrow😊

おやすみ(^ ^)
Oyasumi(^ ^)

No comments:

Post a Comment