Wednesday, September 7, 2016

[G+] Motomura Aoi Google+ 160907 Translation

Aoi Google+ post 20160907 translation

This translation is 20% true and 80% instinct, so deal with it.





今日は、おでかけのロケでした!
Today, it was taking a location shoot for Odekake!

福岡で、ロケしたのは久しぶり☺️💓
楽しかったです!
After so long, the lovation we take is at Fukuoka
It's so fun!

やった事は苦手なことだったんだけど、
その事に対して興味を持ち出してきました😊
Well, i do what i can,
and i got some interest in that😊

上手くはなれないだろうけど、笑
好きになりたいなー的な?笑
Well, aside from that i'm not familiar with it, (laugh)
I want to be specially liked? lol

まあ、わかんないよね、
Well, i don't know,

10月6日放送なので、お楽しみに✌🏻💕
since it will be release on TV at October 6th✌🏻💕


今日は最高かよ発売日でしたよー😮💓😮💓
もちろん「最高かよ」は、最高だし、
「Go Bananas!」は、かっこよくて新しい感じだし、
「夢ひとつ」は、もぉ、思い出の大切な一曲だし、
Today is the release date of "Saikou ka yo"😮💓😮💓
Of course "Saikou ka yo" is the best, but,
"Go Bananas" is a really cool song and have different feel on it,
"Yume hitotsu" is,, mou, is one of the precious memories song,

最高かよっ!って言っちゃうようなCDになってると思うので、
皆さんよろしくお願いします😌💕
Saikou ka yo~tsu! i think that's how it said on the CD,
Everyone, please take care of it😌💕


あと、はな、びび、麻莉愛が、
755始めたので、そっちの方もよろしくお願いしますね😄✌🏻
And then, (2nd draft member) Hana, Bibi, and Maria,
they start their 755, with that, please take care of them too

No comments:

Post a Comment