Wednesday, September 7, 2016

[G+] Motomura Aoi Google+ 160906 translation

Aoi Google+ 20160906 post + translation

This translation is : 20% True and 80% instinct, so deal with it





今日は、鳥栖のアウトレット行ってきました😊💓
Today, we went to the outlet at Tosu (Saga, Kyusu)😊💓

なんか、久しぶりに行ったんですけど、
楽しかったなー☺️☺️
Anyhow, its been a long time since i go there,
It was fun☺️☺️

妹の服買うのにお母さんと子供服見よったんやけど、可愛いすぎて止まらんくなって
めっちゃ買っちゃった笑
I was so touch by seeing some child with her mother to buy some clothes for her,
She was so cute and talking non stop (lol)

なんでさ、子供服ってあんなに可愛いの😂💕
デザイン一緒なのに可愛いからずるいよね笑
って今日ずっと思ってた。笑
Why child clothes is so much cute😂💕
with all that cute design, it's not so fair hahaha
I always thing about that until now. lol

凄い喜んでくれたからよかったー💓💓💓
I'm so happy that they willing to in the end💓💓💓



今日は「最高かよ」のフラゲ日でした!
皆のところにもうあるかなー?
Today is the day before "Saikou Ka Yo" release date!
I wonder is it can be found by anyone already?

聞いてくれました?
見てくれました?
Did you hear it? Did you see it?

早く見てねー😊😊😊
Please check it as soon as possible~😊😊😊

特典映像も、皆で修学旅行行きました!
凄い楽しかったよ✌🏻💕
And the bonus too, all member have a trip!
It's really really so fun✌🏻💕

メールで写真とか送ると思います😄
お待ち下さい💕笑
Maybe i'll send some photo on Member Mail😄
Wait a second, ok 💕(laugh)

じゃあおやすみー😴💤
well then, Oyasuminasai~😴💤

No comments:

Post a Comment