Wednesday, September 28, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20160928)

Aoichan Google+ post English translation

Original Post Date : September 28, 2016 , 10:12 PM JST
Original Post : >> HERE <<



今日は舞とおでかけしました!😊
Today i'm going out with Mai !😊

2人でご飯食べながら喋って
食べ終わっても喋って、、、
We have talking a lot while eating
Even after meal, we still talk a lot , , ,

結果2時間ぐらいずーっと話してたよ😳💕
2時間なのに30分ぐらいに感じたぐらい楽しかったな🎶
あれ?日本語へん?笑
まあいいや、笑
and the result is, we've talk for 2 full hours😳💕
2 hours? i thought it was only 30 minutes🎶
Eh? as expected, Japanese? Lol
Well, whatever, lol

舞と話よったら止まらんのよねー💓
あと、2,3時間話せたよ!
ほんとに楽しかったー☺️
The talk with Mai can't be stopped eh~💓
we still can do it for 2-3 hours !
It's really fun☺️

また語る会やろーね笑
Lets meet and talk again (laugh)


もーすぐで握手会あるから皆とも話せるね!
嬉しい!💕💕
あと2日?
早くならんかなー🙄🙄🙄
Because there'll be Handshake event soon, i can talk with everyone too!
I'm glad! 💕💕
2 more days?
I wonder if it can be more faster~🙄🙄🙄


今日舞と写真撮るの忘れてたから
この前の写真👭
because i forgot to take a picture with Mai,
Here from the previous one👭

No comments:

Post a Comment