Friday, September 30, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20160929)

Restfull Day

Original Post Date : September 29, 2016 , 12:17 AM JST
Original Post : >> HERE <<





こんばんはーーー😮💕
Konbawa~~~😮💕


今日も雨だったね。
約束あったから晴れて欲しかった😂
まあ、メンバーやけんすぐ行けると思うけど
すごい行きたくて楽しみにしてたから残念😕
Today it was raining too.
I really hope it was sunny day because i have some promise😂
Well, it seems member think to just go immediately
Since i'm really looking forward to it, too bad.



今日の夕方はね、握手会何着ようかクローゼットとにらめっこしてましたよ笑
In this evening, all i do just starring at the closet to practice for the next Hand Shake Event lol

だいぶ前から秋服いっぱい買ってて、
もーどれ着て、どれ着てないか分かんなくなってきた笑
やけん気にせず洋服着ることにしました。笑
Some time ago, i've bought so much Autumn clothes.
Which make me confuse which one should i use, which one not lol
therefore i decide to take one and stop thinking about it. lol

今後握手会まだあるけんそろそろ買い物行こうかな😊💓
Since upcoming HS event not that soon, maybe i should go shopping 😊💓

この前まで汗かくぐらいに暑かったのに
雨降り出してからまた寒いからアウターいっぱい欲しくなるね💕💕💕
I was really sweating from the hot day
Then the rain come, it really make the outfit become so much cold💕💕💕

あと、おっきいパーカーとか😍
最近ワンピース好きなんだよなー♪笑
Maybe like Big Hoodies😍
Somehow i like one-piece recently~♪ (laugh)

秋冬可愛い服いっぱいあるけん楽しいね✌🏻
There's much cute Autumn clothes , it's fun✌🏻


よし、今日ゆっくりしたから
明日頑張ろう✊🏻
Yosh, because i go trough this day at ease
I'll do my best tomorrow✊🏻

おやすみなさい😴💤
Oyasuminasai😴💤

No comments:

Post a Comment