Monday, September 19, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20160919)

Aoi Google+ post English Translation

Post Date : September 19, 2016 , 10:34 PM JST
Original Post here : (link)


Mステウルトラフェス2016
に出させて貰いました!
We've let to get into Music Station Ultra Fes 2016 !

デビュー曲のスキ!スキ!スキップ!を歌いましたよ😊💓
We've sing our debut song "Suki! Suki! Skip!" there😊💓

見てくれましたかー?
Did you watch it ?

楽しかったです!✌🏻
It was really fun !✌🏻

これで、シングル曲全部Mステで歌ったのかな?
凄い!ほんとうにありがたいっ!!!!!
With this, i wonder did we sing all the single song on Music Station ?
Amazing ! I'm so grateful ! ! ! ! !

これからも頑張ります✊🏻✨
I'll do my best from now on too✊🏻✨



終わってから福岡帰ってきました!
落ち着く福岡💓💓
雨だけどね😭
After we finished, we came back to Fukuoka !
Fukuoka, calm down💓💓
It's raining so much😭

明日も雨だよね、
やだなー
Will tomorrow be raining too,
Don't wanna~

がんばろー笑
Ganbaro~! lol

おやすみなさい😴💤
Oyasuminasai😴💤

No comments:

Post a Comment