Friday, September 16, 2016

[G+] Matsuoka Natsumi post Translation (20160915)

Natsu Google+ post English Translation

Post Date : September 15, 2016 , 11:34 PM JST




こんばんは!
Konbawa !

総選挙ランクインメンバーコンサート
おわりました!!!
Senbatsu Sousenkyo Member Concert
Is done ! ! !

盛りだくさんで長時間でした。笑
It's really take a long time. lol

来てくださった皆さん
ありがとうございます!✨
For those who have come,
Thank you very much !✨

皆さんにいただいた46位の
私のポジションがある
進化してねぇじゃんを歌えました!!
Rank 46th that everyone gave
the position of mine
We sing Shinka Shitenejan there ! !
嬉しいっ
Happy~tsu

すごく可愛い曲!
曲調がお気に入りです☺️
It's really cute song !
The melody is my favorite ☺️

言い訳Maybe
制服のマネキン
あとは全体曲で
さくたべやメロンジュースも歌いました!
Iiwake Maybe
Seifuku no Maneqquin
Full song too.
and also sing Sakura Minna de Tabeta and Melon Juice too

自分たちの曲なのに
自分の歌割りを歌えない違和感が
はじめての経験だった(^o^)笑
Even its our own song,
Even on the song part that i'm not singing, somehow it's feel different
Because it's my first experience (^o^)lol

選抜発表がありましたね!
はなちゃん!!すごいなぁ。
おめでとう✨✨
There's also senbatsu announcement too !
Hanachan ! ! Amazing eh..
Congrats✨✨


選抜発表や、総選挙上位の方々をみて
少しだけ、心がざわつきました
The announcement, with all higher sousenkyo ranking member looking.
For a little bit, my heart become all noisy (pounding a lot)

自分の中で、なんとなくずっとあるしこりのようなものが少し大きくなった気がします
Somehow in my feeling, there's something swelling there and become bigger and bigger.

一人で歌う超選抜の方をみたときに
どうしてだろう。って
どうしたら私はあそこに立てるんだろうって
When looking for a top-rank senbatsu singing
I wonder why.
I wonder how it feels to stand there.

それって目指すものがしっかりないからなんだろうな。
I guess that cant be taken if i'm not make it become my objective.

私の目標がちゃんとないから。
自分の武器さえもうまくみつけられない。
Because my own goal is not really decent.
And i cant really find my own strength too.

課題だね。
Challenge eh.

課題がみつかったぶん
しっかり進んでやる!!
Because i get the challenge
I want to do it properly ! !

伸びろ伸びろ!がんばれ自分
諦めるなー!!だねっ(^o^)
Progress Progress! Do my best !
Don't give up ! ! Right (^o^)

おやすみなさいっ
Oyasuminasai~tsu


No comments:

Post a Comment