Tuesday, October 4, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation

Fukuoka still Summer!?

Original Post Date : October 3, 2016 , 11:39 PM JST
Original Post : >> HERE <<





今日は福岡帰ってきたんですけど、
福岡暑すぎ!!!!!!😳!!!!!!
Came back to Fukuoka today,
Fukuoka's really hot !!!!!!😳!!!!!!

びっくりしました笑
夏戻ってきたかと思いました😮
It's surprise me lol
Thought i came back to summer time😮

でも、台風来てるからですよね?
こんなに暑いの😭
But, is typhoon is coming?
It's really hot😭

そう思うと凄いやだなー
晴れてるうちに買い物とか行こうかな🌷
If i think about that, it's crazy, right~
Maybe i should go shopping while still on sunny day🌷



で、今日は何してたかとゆうとー
お友達と遊びました☺️💓
So, what did i do today~
I've play with my friend☺️💓

カナヘイカフェ行ったんだけど、
可愛くて癒されました🌷
We went to Kanahei Cafe,
it's really cute, i'm relaxed there

その後も動いて、食べて、買い物して、食べて、笑
半分以上食べたり飲んだりしてたかも!笑
After that, we go eating, shopping, eating , lol
i might been eating for half day  ! lol

でも、いっぱい話して、いっぱい笑って
改めて友達っていいなーって思ったよ😊💕
But, we've talk so much, we've laugh so much
it'll great if i can go again with them, so that i thought😊💕



今日はパジャマ夏の着ようかな。
暑すぎるからね🔥
気温の波激しすぎて、体調崩しそうだね😅
皆さん気をつけてくださいねっ☝🏻😊
i think i should wear Summer pajama today.
Since it's really hot🔥
but the temperature wind is really violent, it may broke down my health😅
what about everyone opinion☝🏻😊

それではおやすみなさい😴
Well so, Oyasuminasai😴


No comments:

Post a Comment