Sunday, October 9, 2016

[G+] Matsuoka Natsumi post Translation (20161009)

Yokohama LOVE TRIP HS

Original Post Date : Oct 9, 2016 , 6:38 PM JST
Original Post : >> HERE <<



こんばんは!
Konbawa !

LOVE TRIP 個別握手会 横浜
ありがとうございました( ◠‿◠ )✨
LOVE TRIP Handshake Event at Yokohama
Thank you very much( ◠‿◠ )✨

アップデートしたら
なんか変な顔文字あるー(⁰▿⁰)
After there's an update
There's strange Emoji now(⁰▿⁰)

おもろい(☝︎ ՞ਊ ՞)☝︎
It's funny(☝︎ ՞ਊ ՞)☝︎

今日も2Sに録音、動画ばばぬき
フォトセッション!!でした
Today too, i've done 2Shot recording, playing Old Maid
And Photo Session too

私もだけど
コロコロかわるから
みなさんも大変そうだった😭😭
Me too,
There's much rolling substitution
Just as the same as everyone

でも楽しかったからいいかな??
But i wonder, did you have fun? ?

今日のカメラマンはあおいちゃん!
Today cameraman is Aoichan !

おやすみなさいっ
Oyasuminasai~


No comments:

Post a Comment