Thursday, September 22, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20160922)

Aochan Google+ post English Translation

Original Post Date : September 22, 2016 , 7:30 PM JST
Original Post : >> HERE <<



握手会ありがとうございました😌💓
Handshake-meet, Thank you very much😌💓

久しぶりの握手会!
楽しかったね😊
Long waited Handshake Event!
It's really fun😊

久しぶりで、緊張してるファンの方多かったですね☺️
こんな碧唯に緊張してくれるなんて😂
ありがとうございます笑
Because it's been a while, i'm little nervous with so many fans coming☺️
Somehow it can make Aoi feel this nervous😂
Thank you for that (laugh)

あとは、なんか全然そんな事ないのに
今日めっちゃ「元気ない?」って言われた!😮
元気無さそうに見えたのかな?
めちゃくちゃ元気なのでご心配なくー☺️✋🏻💕
心配してくれてありがとねっ!
And so, Even it's not like that at all,
lots of fan ask me "not happy?" !😮
I wonder if i look like not happy?
Since i'm super happy this time☺️✋🏻💕
Thank you for worrying about that~!



今日の洋服は、dazzlinのワンピースにローファーでした😙💕
Today outfit is, One-piece and loafers from Dazzlin😙💕

りこちゃんとめっちゃ似てたんだよねー!
ブランド全然違うんだけど、ほんとに似てたから一緒に写真撮ったよ📷✨
It's look very similar with Rikochan right~!
Even the brand is different, i take picture with her because it look so close📷✨

双子コーデみたい!笑
Looks like a Twins! lol



次の握手会はいつかな?
10月いっぱいあったよね?
楽しみ✌🏻💕
I wonder when the next handshake event again?
Is October have much of it?
Look forward to it✌🏻💕

大好きな秋服着れるし、皆に会えるし、
最高かよっ💕💕💕
To be able to use my favorite Autumn outfit, And to meet everyone,
Saikou Ka Yo~💕💕💕

No comments:

Post a Comment