Tuesday, September 6, 2016

[G+] Motomura Aoi Google+ 160905 translation

Aoi Google+ 20160905 post + translation

This translation is : 20% True and 80% instinct, so deal with it


最終ベルが鳴る公演終わりましたー
Saishun Bell ga Naru performance was over~

今日は、びびちゃんが、初めてベル公演に出てくれたよ☺️
Today, Bibichan (Vivian) was joining for the first time.☺️

びびちゃんずーっとずーっと緊張してた!
15人姉妹で、めっちゃセリフ忘れてたけど、
ずっと一生懸命で可愛かった😊💕
She's so nervous all the time!
With the other members, she's always forgot the line ,
but she's very cute with all the effort😊💕

お疲れ様😌💓
Otsukaresama~

また一緒に出たいね✌🏻
Lets work out together again✌🏻

次はセリフ忘れずにねっ✋🏻!笑
Next time dont forget the line~tsu ✋🏻!lol


あと、密かにずっと会いたかったみなちゃんに会えて幸せだった。
話したいこといっぱいたまってたから
話しまくったよ笑
Then, I was so happy to see Minachan (Imada Mina) actually.
Because i have so much thing to talk to her.
It's serious eh, lol

みなちゃんに毎日会いたい🙈💕笑
I want to see Minachan everyday🙈💕 (laugh)

あー楽しかった☺️
Ahh, it was fun☺️

それではおやすみなさい😴💤
and so, Oyasuminasai~😴💤

No comments:

Post a Comment