Tuesday, September 27, 2016

[G+] Motomura Aoi post Translation (20160927)

Aochan Google+ post English Translation

Original Post Date : September 27th, 2016 , 8:08 PM JST
Original post : >> HERE <<



公演終わりました!
元気に公演やってきました!
Stage performance finished!
It's really cheerful performance!

久しぶりに愛佳と公演💓
楽しかったーーー😍💕
It's been a long waited performance together with Aika💓
It was fun~~~😍💕

金髪愛佳!
似合ってましたね!
可愛い💓ほんとに可愛い💓💓
Blonde Aika!
That's look really great right!
So cute 💓 really cute💓💓

グレたわけじゃないから嫌いにならないでね
It was grey but turn out to be like that, so please don't hate it

って言ってて可愛かった😍
That what she said, after all that's cute anyway😍

あー可愛いしか言ってない。
好きだから仕方ない。笑
Aah, i cant say other that cute.
Cant be helped, since i like it/her. (laugh)


てゆうか、雨ヤバイですね!
めっちゃ大粒やし、雷なりまくるし
もー大変🙈🙈🙈
on the other side, the rain is really crazy right!
Swaying palm trees, big windstorm
mo~ that's extreme🙈🙈🙈

朝の暑いのが嘘みたいですね😳😳😳😳😳
Even if it lie, i want to see bright morning😳😳😳😳😳

帰ってきたらびちょびちょでした😂
When i came back, it still drenched😂

皆も帰り絶対濡れてますよね、
風邪ひかないようにあったかくして寝てください😊
everyone who come should be wet too when going home right,
Please have a warm and nice sleep so you don't catch a cold😊

それではおやすみなさい😴💤
and so, Oyasuminasai😴💤

No comments:

Post a Comment